Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Fiddeli - 9 augusti 2013 23:34

Hallå! 

Sorry för dålig uppdatering,jag har hjälpt till att renovera i hallen och så,det är inte riktigt klart,halvklart kanske,så har typ inte orkat blogga,men hade lite tid över nu så då sätter jag mig och bloggar ett par rader.


Imorgon ska jag gå på Rimbodagen,det är en dag som är för Rimboborna,you know!

Jag skulle gå med Linnea,men hon svarar inte,så jag försöker nå henne imorn,men nu går jag iaf men Evelina och Ebba,så får hon ringa om hon ser  sms:et! <3

Det är iaf en dag,som folk kommer och säljer saker,men det är mest nya saker! :D 

Brandkåren brukar komma dit med en brandbil,karuseller och sånt kmr dit,m.m och massor mer..


Men vi hörs sen imorn typ,ska ner och äta jordgubbar nu! <3

Berättar mer imorgon kväll,elr på Söndag! 

Kram 

Fiddeli


 

Med den här höskridan kan man åka med runt i Rimbo,så är det en snubbe som snackar om olika ställen som finns i Rimbo!

   

Våra Jordgubbar! <3 Mums! 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen till min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards