Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Fiddeli - 5 augusti 2013 12:05

Godmorgon! 

Det är så sjukt fint väder,ska bli runt 20-27 grader varmt.

Är sjukt trött. 

Kom hem från Sälen igår kväll,saknar nästan det placet,fast det är tur att jag åker dit ofta.

Idag ska jag träna fotboll,det var ju ett tag sedan man tränade,efter som det var upphåll.

Jag har saknat fotbollen sjukt mycket!

Jag har fått 2 vulkanskydd till knäna av mamma och pappa och sedan nya fotbollsskor av mormor och morfar,ni får se hur de ser ut på bilderna,där nere. 

Jag skriver mer ikväll,efter träningen.


Måste göra mig iordning nu.

Kram

Fiddeli


   

Så ser fotbollskorna ut

 

Såhär ser mina vulkanskydd ut,de finns olika modeller,osv.                


#Fotboll #Träning #Sälen #Sol #Varmt #Vulkanskydd #Fotbollsskor                                                              


Av Fiddeli - 5 augusti 2013 00:15

Åååh,vad skönt,nu är man hemma,från 2 underbara veckor i Sälen,med bad,mys,sovande,gokart,promenader,shoppande och en hel del massa saker.

Jag har haft det så najs!

Ena veckan var jag med mamma,bror,mormor,morfar

Sedan andra veckan åkte mormor och morfar hem och pappa,min kompis Evelina och Felix kompis Erik kom upp till Sälen.

Jag tog typ inga bilder tyvärr,men annars skulle jag lagt upp dem.


Sorry,för dålig uppdatering,men jag kan inte blogga där uppe,men nu är jag hemma och har internet på datan,så allt är PERFEKT!

 

Är sjukt trött,har knappt sovit igår/inatt

Skriver mer imorgon! 

Kram Fiddeli 

 

       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen till min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards