Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Fiddeli - 17 juli 2013 00:47

                                                  

                          20 saker ni INTE visste om mig!


                                  1. Jag HATAR småkryp. 

                                  2. Insekter är typ det värsta jag vet!

                                  3. Min bror gör mig lätt irreterad.

                                  4. Jag har blivit svikt!

                                  5. Jag tycker om Lakrits

                                  6. Jag gillar inte surt godis.

                                  7. Jag är envis. (om jag verkligen vill något)

                                  8. Jag har 2 egna kaniner

                                  9. Jag gillar inte att bada,för att det finns fiskar.

                                 10. Jag gillar att blogga.

                                 11. Jag litar mest på Maria.

                                 12. Jag ÄLSKAR mina föreldrar.

                                 13. Jag gillar inte glasögon.

                                 14. Jag har glasögon.

                                 15. Jag ÄLSKAR djur.

                                 16. Min favorit ras på hund är Leonberger.

                                 17. Jag suger verkligen på matte.

                                 18. Jag har många vänner.

                                 19. Jag saknar mina barndoms vänner.

                                 20. Jag äter bara bananer när dem är lite gröna.

                                 

 

                                  Skriver 10 till senare i veckan! 

 

               XOXO Fiddeli  

                                       

 #Sommar #Inskter #Småkryp #Hundar #Sol #Bad #Musik #Vänner #Bananer #Matte #Djur #Puss 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen till min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards