Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Fiddeli - 15 juli 2013 14:05

Hej igen! 

Nu har jag precis ätit lunch!

Jag åt korvstråganoff,med ris,det var gott!

Strax ska jag ut och träna ännu mer fotboll,

och  senare ska jag gå ut med hunden Dante,jag ska nog prova på agillity med han!

Det kommer kanske en bild när jag tränar fotboll och kanske en på Dante.


Bloggar mer senare (:

Kram 

Fiddeli 



       

Av Fiddeli - 15 juli 2013 12:02

  

                                                                                1. Du läser detta.

                                                                                2. Du är en människa.

                                                                                3. Du kan inte säga "pappa"

                                                                                     utan att dina läppar möts.

                                                                                 4. Du försökte nyss.

                                                                                  6.Du känner dig lurad.

                                                                                 7.Du fortsätter läsa dåraktigt.

                                                                                 8.Du märkte inte ens att du glömde

                                                                                    att läsa punkt nummer 5.

                                                                                  9.Du kollade precis om nummer 5 fanns.

                                                                                10.Du skrattade för att de var dumt!

 

                                                                                      

 

                                                                                     #Smile #Sommar #Roligt #Humor #Funny #Lurad #Haha

                                                                                  

Av Fiddeli - 15 juli 2013 11:38

Hej igen!

Idag ska jag träna lite fotboll,jag ska jonglera,träna nickar,skotta medmera.. 

Jag skriver mer senare idag (: 

Vi hörs

Fiddeli 


       

#Fotboll

   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen till min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards